c.j. van der spek

Er wordt goed geluisterd naar de vraag: wat wij precies willen c/q/ waar de wasmachine aan moet voldoen. Voordelen en nadelen t.o.v. andere machines worden helder verteld en op basis van onze wensen... Er wordt goed geluisterd naar de vraag: wat wij precies willen c/q/ waar de wasmachine aan moet voldoen. Voordelen en nadelen t.o.v. andere machines worden helder verteld en op basis van onze wensen en gezinssamenstelling wordt een goed advies gegeven wat de beste keuze kan zijn.

Sebek Gommers

Zeer professioneel en snel geholpen.
Informatie over het aanbod en de mogelijkheden van de nieuw te kopen wasmachines. Uiteindelijke, binnen 20 min. was het voor ons duidelijk . Zeer professioneel en snel geholpen.
Levertijd afgesproken, in de middag op de zelfde dag !!!
15.00 uur stonden de zéér correcte monteurs voor de deur.
Mensen met productkennis, na het plaatsen en waterpas zetten van de wasmachine werd er voldoende tijd vrijgemaakt voor de tekst en uitleg van de nieuwe Bosch wasmachine. Het verhaal was duidelijk en op vragen die ik nog stelde werd goed op geantwoord.
De afgedankte wasmachine werd gratis meegenomen.
Chapeau .

Peter van Olphen

Sinds jaren ons vertrouwd en vakkundig adres. Goede monteurs.

Jan Ippel

Prima service bij reparatie, en bij niet te repareren de zelfde dag een nieuw apparaat geleverd en geinstalleerd. Top

Zeer deskundige hulp, gaan goed in op de persoonlijke wensen, goede prijzen, super service aanbod! Hele prettige ervaring!

Hans Joppen

Goed geholpen snelle en snelle service

Ufkes

Fantastische service!

Hans Joppen

Keurig geholpen met aankoop en reparatie

Goed advies en snelle levering

Aernoud

Geweldig goede service!!