V. de Bruijn

Van Rooij kwam binnen één dag naar onze defecte oven kijken. Binnen een uur kregen we de kosten door voor reparatie. Door de dure kapotte onderdelen zijn we voor advies naar de winkel gegaan voor... Van Rooij kwam binnen één dag naar onze defecte oven kijken. Binnen een uur kregen we de kosten door voor reparatie. Door de dure kapotte onderdelen zijn we voor advies naar de winkel gegaan voor een nieuwe oven en werden erg goed geadviseerd. We zijn ook naar BCC gegaan en dat was lang niet zo'n goed advies. Van Rooij was zo klantvriendelijk om de voorrijkosten om naar de defecte oven te komen kijken, te laten vervallen toen we aangaven de nieuwe oven bij hen te willen kopen. Gratis installatie 3 dagen later en dat ging goed en snel met ook nog een goede uitleg over het gebruik van de oven.

‘s Avonds via de website gemeld dat mijn wasautomaat kapot was. De volgende ochtend kwam er een monteur langs. Helaas een kapot onderdeel wat besteld moest worden. De volgende dag kwam de monteur... ‘s Avonds via de website gemeld dat mijn wasautomaat kapot was. De volgende ochtend kwam er een monteur langs. Helaas een kapot onderdeel wat besteld moest worden. De volgende dag kwam de monteur met het bestelde onderdeel en werkte mijn wasautomaat weer. Al met al een snelle service. Wel een monteur van weinig woorden, maar hij doet zijn werk goed en daar gaat het om.

Al meer dan 25 jaar 100% tevreden

Altijd een goeie voorlichting.

Zeer snelle service. perfect.

Ineke Coremans

Alles helemaal goed. Snelle service, vriendelijke deskundige verkoper.

Zeer snelle reactie op serviceaanvraag, helaasniet te herstellen maar s morgens besteld en elfde dag geleverd. TOP

Goed advies, persoonlijke benadering, en fijn om 'gewoon' een winkel in de buurt te hebben.

Na reparatie aanvraag via internet, snel gebeld voor een afspraak. Prima geholpen en probleem verholpen.

Goede service snelle levering