Evers Gerwin

Kees Bastiaansen is een voorkomende, ter zake kundige, aangename monteur/persoon. Nu nog even afwachten wanneer de nog aan te passen rvs koker komt en eruit zal zien. Heb het volste vertrouwen dat... Kees Bastiaansen is een voorkomende, ter zake kundige, aangename monteur/persoon. Nu nog even afwachten wanneer de nog aan te passen rvs koker komt en eruit zal zien. Heb het volste vertrouwen dat dit ook goed komt.

Philippe

Zeer prettig en snel en correct. een aanrader

Fam Heijnen-Heinrich

Deskundige voorlichting, vriendelijk contact. Erg prettige klantervaring

Manon

Erg klantgericht en professioneel

Corine den Otter

Prettig overleg over een prijzige reparatie aan mijn vorige inductiefornuis. Ze hebben extra moeite gedaan om bij de leverancier verhaal te halen. Goed advies bij de aankoop van een nieuw apparaat... Prettig overleg over een prijzige reparatie aan mijn vorige inductiefornuis. Ze hebben extra moeite gedaan om bij de leverancier verhaal te halen. Goed advies bij de aankoop van een nieuw apparaat en zeer prettige afstelling en uitleg van de monteur die het fornuis kwam afleveren. Al 30 jaar klant en altijd tevreden.

H. Emmerik

Een afwijkende maat van onze koel- vriescombinatie is geen probleem en is prima afgewerkt door een vakman.

els van den andel

Ik ben vrij snel en vriendelijk geholpen

M.J.T. luijten

Prettige winkel. Goed advies.

Danfry

Transparant en goed advies met kennis van zaken.