Marlies poell

Op dondermiddag voor kerst nieuwe wasmachine uit gezocht.
Duidelijke informatie, goed advies, vriendelijke medewerker. Op dinsdag middag na kerst geleverd.
Naar zolder, oude machine naar...
Op dondermiddag voor kerst nieuwe wasmachine uit gezocht.
Naar zolder, oude machine naar beneden. Goed aangesloten, duidelijke informatie, vriendelijke medewerker.

Beide bezoeken (vaststelling en reparatie) waren snel, efficiënt en niet duur. Zeker aan te raden.

John Bornemann

Duidelijke communicatie, snelle levering en netjes gemonteerd door vriendelijke monteur. Aanrader!

Bas Schoonderwoert

Geweldig geholpen. Snelle levering.

Rob Bloemscheer beheer bv

VAn Rooy is mijn vaste adres voor witgoed heb meerdere panden en alles komt van van Rooy top adres met top service

Jeroen

Goede service, snelle levering en installatie binnen 1 week op de afgesproken datum en tijd door hun eigen monteur met veel ervaring:

Renee de Kruijf

Goede en snelle service! Vriendelijke mensen

Particulier

Prima keuze en vriendelijke behandeling

A.G. Mandemakers

Prima goed telefonisch contact.

Bas

Probleem netjes verholpen, was binnen vijf minuten klaar. Persoonlijk was het zo'n simpele oplossing dat dit ook via de telefoon opgelost had kunnen worden. Ik had het probleem netjes en duidelijk... Probleem netjes verholpen, was binnen vijf minuten klaar. Persoonlijk was het zo'n simpele oplossing dat dit ook via de telefoon opgelost had kunnen worden. Ik had het probleem netjes en duidelijk beschreven en de oplossing had ook telefonisch gegeven kunnen worden. Het was wel makkelijk 65,- verdienen op deze manier. Dit had een ritje kunnen schelen voor de monteur en mij 65,-