Van den Hof

Goed geholpen, snel geregeld

Douwma

Goede en snelle service

M

Goede en snelle dienstverlening.

Ivo Strijker

Onze vaatwasser ging 5 dagen voor de verjaardag van onze dochter defect. Telefonisch alles doorgegeven. Afgelopen donderdag een monteur met het bestelde onderdeel. Toch meer aan de hand dan alleen... Onze vaatwasser ging 5 dagen voor de verjaardag van onze dochter defect. Telefonisch alles doorgegeven. Afgelopen donderdag een monteur met het bestelde onderdeel. Toch meer aan de hand dan alleen dat. Nieuwe vaatwasser besteld en die is zaterdag, een dag voor de verjaardag geplaatst. Alleen een rekening voor de nieuwe vaatwasser gekregen. Oftewel. Machtig goed bezig.

fam. Abee

Kundig en vriendelijk.

Doldersum

Altyd goed geweest zowel van vader en zoon

Roland Geers

Prima service! Ondanks dat er wat ziekte bij het personeel was doen ze hun uiterste best zo snel mogelijk mensen met hun problemen te helpen! Vriendelijke monteur ook!

Esther Haag

Als ik een verbeterpuntje moet noemen is het communicatie.
Als ik een verbeterpuntje moet noemen is het communicatie.
Ik had begrepen voor het weekend bericht te krijgen mbt een tweedehands vaatwasser. Op zaterdag zelf naar jullie gebeld en zou maandag terug gebeld worden. Op dinsdag zelf maar weer gebeld en toen bleek de vaatwasser voor mij klaar te staan zonder dat de meneer aan de telefoon wist wat ermee gedaan zou moeten worden. Plaatsen ging helaas nog bijna een week duren (ook ivm ziekte waar uitewraard niemand iets aan kan doen).
De prijs was half half afgesproken 300/350 en bleek 375te zijn.
Toen de monteur kwam was een kastje niet leeg die wel leeg had moeten zijn.Dit was mij echter niet bekend.Toen de monteur eerste keer kwam had ik hem leeg en begreep ik dat dit toen niet nodig was.

Maar laat ik duidelijk zijn. Ik ben wel erg tevreden over de manier van meedenken en de wijze waarop ik geholpen ben. En dat de rekening van het eerste bezoek van de monteur van de rekening van de vaatwasser afgetrokken is ookal was het een tweedehands.

mvg, Esther Haag