bloem sporthorses

Super bedrijf en snel

a

Snelle reparatie van vaatwasser en goed advies tegen een redelijke prijs. Vriendelijke monteur

Moest een onderdeel voor een vaatwasser hebben. Goed en vriendelijk advies. Onderdeel was op korte termijn beschikbaar

Fijn dat een apparaat van 30 jaar oud nog gerepareerd kon worden. Alleen vind ik een garantie van 3 maanden op de dure nieuwe onderdelen en daarmee de werking van dat deel van het apparaat erg... Fijn dat een apparaat van 30 jaar oud nog gerepareerd kon worden. Alleen vind ik een garantie van 3 maanden op de dure nieuwe onderdelen en daarmee de werking van dat deel van het apparaat erg weinig. Heb dit besproken, maar er werd geen uitzondering gemaakt op deze bedrijfsregel.
Wel is me gezegd dat dit -op het moment dat er wat met het apparaat mis zou zijn- opnieuw bekeken kon worden, en dat klinkt welwillend, maar in mijn beleving wordt deze beslissing dan overgelaten aan de willekeur van wie werkt, en hoe diens pet die dag staat, en of diegene dat zelf kan/mag beslissen, dus persoonlijk kon ik niet zoveel met deze uitspraak. Ik hoop er maar op, dat het apparaat met de nieuwe onderdelen opnieuw lang meegaat.
Ik heb dit niet op de goede waardering in mindering gebracht, want die garantieperiode is tenslotte een bedrijfsregel, en ik vind persoonlijk dat je daar je de hele ervaring niet op mag afrekenen.

Kloosterman

Snelle en deskundige service!

H. Splinter

Monteur houdt Coronaregels in acht, werkt snel en geeft goed advies en opties. Afspraken worden nagekomen. Zeer prettig in de omgang!

Een woord: top!

Marlies

Onze vaatwasser deed het niet meer, binnen een paar dagen kwam er iemand langs en alles werkt weer top. Goede en snelle service.

Installatiebedrijf A. van der Duin

Top

Waswacht Fluitenberg

Geweldige service en je wordt bij aankoop van een apparaat goed geadviseerd.