Prima ,komt afspraken goed na en denkt goed mee met wat men nodig heeft voor een tevreden resultaat.

Anouk van den brink

De wasmachine die graag wou was niet maar kon wel besteld worden. Flexibel met overleg voor prijzen. Gelijk een afspraak gemaakt voor levering. De levering ging goed en ik kreeg uitleg hoe de... De wasmachine die graag wou was niet maar kon wel besteld worden. Flexibel met overleg voor prijzen. Gelijk een afspraak gemaakt voor levering. De levering ging goed en ik kreeg uitleg hoe de wasmachine werkte en daar werd ook goed de tijd voor genomen

Jan Tichelaar

Goeie en snelle service

Afspraken goed nagekomen. Goede en snelle montage.

TK Hilberts

Prima service !

Aankoop/ advies perfect. Bij telefonisch contact winkel kreeg ik bericht dat er altijd voorraad was van hetgeen ik wilde hebben dus dat ik gewoon langs kon komen. Toen ik dat vervolgens deed bleek... Aankoop/ advies perfect. Bij telefonisch contact winkel kreeg ik bericht dat er altijd voorraad was van hetgeen ik wilde hebben dus dat ik gewoon langs kon komen. Toen ik dat vervolgens deed bleek de voorraad nét niet op orde te zijn. Men heeft wel uiterste best gedaan om mij toch van dienst te zijn en dat is dan ook gelukt.

n kleuver

Al zeker 25 jaar klant en altijd super geholpen

We hebben alleen maar een monteur gehad, maar die was goed naar tevredenheid