Frank Veldman

Goed geluisterd naar de wensen van de klant, open en eerlijk in de informatieverstrekking.
Goede en vakkundige levering, installatie en meenemen van de vervangen objecten.

Jansen

Zeer snelle bezorging. Vandaag besteld morgen in huis!

Sieders

Meerdere keren gebruik gemaakt van De Waswacht, altijd correct behandeld en duidelijk advies over de klacht gekregen en wat de kosten zijn van reparatie. Mijn ouders waren vroeger ook altijd bij De... Meerdere keren gebruik gemaakt van De Waswacht, altijd correct behandeld en duidelijk advies over de klacht gekregen en wat de kosten zijn van reparatie. Mijn ouders waren vroeger ook altijd bij De Waswacht en dat is blijven hangen bij mij !!

Harm de Weerd

Nette en correcte levering goed en duidelijk advies

U.F. Krikke

Nieuwe (inbouw) vaatwasser gekocht. Bleek niet precies te passen. Monteur is net zolang doorgegaan tot de nieuwe machine
naadloos op de plek van de oude machine stond. Wel een klusje. Verder...
naadloos op de plek van de oude machine stond. Wel een klusje. Verder was het advies betreffende merk en type goed. De nieuwe machine doet z'n werk geruisloos en beter dan de oude.

Marianne Mans

Prima en snelle service

Luuk kraal

Goede service en ze komen afspraken na

Aaltje Soer

Uitstekende ervaringen, snelle levering