A

Allereerst erg duur om te laten repareren daarnaast had ik de monteur afgemeld maar kwam alsnog iemand.

Dbe Hiemstra

Alleen de tel. communicatie verliep wat moeizaam. Pas woensdag 2 gemiste oproepen gehad. Daarna snel een afspraak kunnen maken.

J.houweling

Heerlijk bedrijf, niet opdringerig, geduldig ,kennis van zaken, communicatief, gewoon lekker. John H

Wendy Karregat

Vanaf eerste contact ivm storing aan oven zeer vriendelijk, duidelijk en servicegericht. Reparatie keurig uitgevoerd. Monteurs doen er zelf alles aan om net werk af te leveren. Ze namen materiaal... Vanaf eerste contact ivm storing aan oven zeer vriendelijk, duidelijk en servicegericht. Reparatie keurig uitgevoerd. Monteurs doen er zelf alles aan om net werk af te leveren. Ze namen materiaal mee om aanrecht te beschermen en beschadiging te voorkomen

Marga

Weliswaar verkeerd artikel geleverd; niet de schuld van Waterland Witgoedspecialist. Tot nu toe naar tevredenheid opgelost

rene busker

Goede en snelle service helpen je met alles top.

Waterland De Witgoed Specialist

Goede uitleg, snelle service, plaatsing van vaatwasser door deskundig en vriendelijk personeel, ze lieten na plaatsing van vaatwasser alles netjes achter en namen oude vaatwasser en alle verpakking... Goede uitleg, snelle service, plaatsing van vaatwasser door deskundig en vriendelijk personeel, ze lieten na plaatsing van vaatwasser alles netjes achter en namen oude vaatwasser en alle verpakking mee. Wij zijn erg tevreden en gaan nu ook een nieuwe koelkast, combimagnetron en vriezer bij hen kopen want die zijn inmiddels ook al 24 jaar oud en aan vervanging toe.

Goudsmederij Purmerend

Keurig bedrijf waar een klant nog een klant is... Volgende keer weer als eerste naar deze witgoed zaak!

Kok

Zeer vriendelijke en competente monteur. Heeft ons goed geholpen en nadat de vaatwasser stuk bleek, van advies voorzien. Snel geregeld.

Koelstra

Assortiment weet ik niet.
We moesten een nieuwe inbouw koelkast, en dat is gelukt.