H.Dammers

Goede service ; alles wat afgesproken is, klopt.

Henk

Lekkage van de wasmachine. Vakkundig verholpen door vriendelijke en enthousiaste monteur die terloops ook nog wat tips gaf.

Jan Wierstra

Goede service en leuke jongens die onze wasdroger hebben geïnstalleerd.

H. en I. Koenrades Tydeman

Heel prettig kleinschalig en persoonlijk geholpen op basis van onze product-wensen. Geen overdaad aan keuzes wat plezierig is (vinden wij). Goede informatie en hulp bij vragen. Hier ben je zeker dat... Heel prettig kleinschalig en persoonlijk geholpen op basis van onze product-wensen. Geen overdaad aan keuzes wat plezierig is (vinden wij). Goede informatie en hulp bij vragen. Hier ben je zeker dat je gewoon direct geholpen wordt ook bij vragen en garantie en latere mogelijk technische problemen. Een winkel die ook gewoon telefonisch bereikbaar is en al jarenlang bestaat!
We hadden hooguit graag wat beter willen horen dat de huidige was- en droogmachines een veel langere programmaduur hebben.

J.B. de Meij

Storing aan wasdroger (6 jaar oud, zeer bekend goed merk) snel onderzocht en bleek niet te repareren. Machine weggehaald en met fabrikant geregeld dat nieuwe machine tegen gereduceerde prijs werd... Storing aan wasdroger (6 jaar oud, zeer bekend goed merk) snel onderzocht en bleek niet te repareren. Machine weggehaald en met fabrikant geregeld dat nieuwe machine tegen gereduceerde prijs werd aangeboden. Buitengewoon goede oplossing waar deze klant uitermate tevreden over is. Dus 5 sterren voor de Witgoedspecialist.

Tünde Németh

Erg vriendelijk

Familie Schouten

De goedkoopste is nooit de beste maar voor kwaliteit advies betaal ik graag iets meer. Ongelofelijk goed advies gehad!

Riet Jongens

Duidelijk, goede afspraken ,fijn dichtbij en betrokken

Marijke Stuiver

Er werd goed meegedacht met ons, zodat we makkelijk een keuze konden maken; zij wisten precies welk nieuw model koelkast zou passen. Dat scheelde een hoop zoeken.
Keurig afgesproken wanneer de...
Keurig afgesproken wanneer de koelkast geleverd zou worden, en netjes geïnstalleerd.
Wij kopen eigenlijk al ons witgoed bij dit bedrijf.