Nicole Dissel

Al twee keer gebruik gemaakt van hun reparatie service en twee keer helemaal tevreden. Ze komen afspraken na, denken mee en zijn ontzettend redelijk geprijsd. De monteur die allebei de keren bij... Al twee keer gebruik gemaakt van hun reparatie service en twee keer helemaal tevreden. Ze komen afspraken na, denken mee en zijn ontzettend redelijk geprijsd. De monteur die allebei de keren bij ons was,is vriendelijk en beleefd. Ik ben blij!

Sylvana Palm

Alhoewel het gaat om de aanschaf van een stofzuiger zijn wij uitermate vriendelijke geholpen en was geen vraag teveel. Na een prima onderbouwing van een advies zijn wij overgegaan tot de aanschaf... Alhoewel het gaat om de aanschaf van een stofzuiger zijn wij uitermate vriendelijke geholpen en was geen vraag teveel. Na een prima onderbouwing van een advies zijn wij overgegaan tot de aanschaf van een Miele stofzuiger.

Mevr moet

Wij zijn in de winkel heel leuk geholpen eerst door de ene dame toen er even rustig over nagedacht en toen we terugkwamen heel lief geholpen door de andere dame . Duidelijke uitleg en geduld en goed... Wij zijn in de winkel heel leuk geholpen eerst door de ene dame toen er even rustig over nagedacht en toen we terugkwamen heel lief geholpen door de andere dame . Duidelijke uitleg en geduld en goed advies . Vandaag onze nieuwe droger bezorgd door twee hele aardige jongens , dus alles bij elkaar top service

Fam.Mol

Zeer tevreden met de service en vriendelijkheid

Visser

Betrouwbaar bedrijf, afspraken worden nagekomen.

J koene

Keurig afgeleverd en prima uitleg

Saka

Vaatwasser gemaakt. Monteur werkte netjes en heeft alles nagekeken. Rekening lager dan verwacht.

G.J. Fiks

IK werd heel vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel en dit resulteerde in een heel snelle levering van een nieuwe Miele wasmachine. Helaas bleek na de levering en installatie, terwijl de... IK werd heel vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel en dit resulteerde in een heel snelle levering van een nieuwe Miele wasmachine. Helaas bleek na de levering en installatie, terwijl de machine bezig was met het initiële wasprogramma, dat de afvoerslang beschadigd was en daardoor water lekte. Dit euvel was na een telefoontje naar de winkel dezelfde middag nog geconstateerd en verholpen. Klasse!

R. Hamersma

Prima geholpen. Hadden problemen met bereikbaarheid doordat de telefoon was uitgevallen. Later nog door bedrijf teruggebeld of alles goed liep. Prima geholpen.

Thuis

Goed en betrouwbaar adres, komen hier al jaren.