Kees OldcRrot

Duidelijk en helder verhaal. Goede uitleg en perfecte installatie van een Inductieplaat. Super gedaan en keurig werk geleverd!

Pieter Visser

Roberto, Amber en team zijn toppers van deze tijd! Vakmanschap en klantgericht denken én handelen! Geweldig!

Cramer

Persoonlijk en goed

Ron Schigt

Mooi op tijd. Schoon gewerkt. De mannen hadden enigszins tegenslag vanwege de stekkerdoos die op een vreemde plek in een aanrechtkast was geplaatst door de mensen die het appartementencomplex... Mooi op tijd. Schoon gewerkt. De mannen hadden enigszins tegenslag vanwege de stekkerdoos die op een vreemde plek in een aanrechtkast was geplaatst door de mensen die het appartementencomplex renoveren. Daarnaast ook nog stroomuitval. Uitleg werking fornuis was, helaas, in mijn optiek summier. Zal de eerste keren de gebruiksaanwijzing erbij moeten houden om uit te vissen hoe een en ander precies werkt. Vandaar de drie sterren bij persoonlijk advies.

Breeuwsma

Snel en netjes geholpen. Vakkundige monteur.

Annelies

Top service, al jaren tevreden

M. van der Linden-Kamphuis

Fantastisch geholpen, toen onze koelvriescombinatie het vlak voor de kerstdagen liet afweten. Omdat deze niet meer te repareren was, werd er een leenkoelkast bezorgd, ingemeten en binnen een paar... Fantastisch geholpen, toen onze koelvriescombinatie het vlak voor de kerstdagen liet afweten. Omdat deze niet meer te repareren was, werd er een leenkoelkast bezorgd, ingemeten en binnen een paar uur kregen we een offerte, waarin duidelijk onze wensen voor een nieuw apparaat in mee waren genomen.
Gisteren is de nieuwe koelvriescombinatie naar volle tevredenheid geïnstalleerd. Heel fijn om zo'n bedrijf in je eigen woonplaats te hebben!

W. A

Duidelijke en snelle service

Marcel van Waaijen

Goede en vooral snelle service. Helaas door een algehele schaarste op de markt was het aanbod binnen de door ons gewenste termijn laag, maar toch goed genoeg om een keus te maken.

Karin van Gog

Snelle levering, kort tijdblok waarin het artikel wordt geleverd en prima service.
Vriendelijk personeel.