H. Westerhoven

Positief

R.Capiteijns

Snelle hulp, de monteur probeerde op allerlei manieren de fout in het display op te sporen, het lukte niet, maar tot mijn stomme verbazing deed de vaatwasser het 's avonds als een tierelier, dus... Snelle hulp, de monteur probeerde op allerlei manieren de fout in het display op te sporen, het lukte niet, maar tot mijn stomme verbazing deed de vaatwasser het 's avonds als een tierelier, dus toch gemaakt

C.Coelho

Zeer tevreden over het bedrijf als geheel!

Schaap

De persoonlijke prettige benadering, deskundigheid, kwalitatief hoogwaardige producten, goede ervaringen en vooral de goede service zijn de redenen, dat wij voor Waterland de Witgoed Specialist... De persoonlijke prettige benadering, deskundigheid, kwalitatief hoogwaardige producten, goede ervaringen en vooral de goede service zijn de redenen, dat wij voor Waterland de Witgoed Specialist kiezen.

van Aartsen

Zeer goede service, vakkundig advies, snelle reactie en goede prijs kwaliteit.

Anneke König-van Efferen

Een hele fijne zaak en een zeer goede service! Ik raad het iedereen aan om daar witgoed te kopen of te laten repareren. Een dikke 10!

Wim Los

Uitstekend! Goed advies en behulpzaam en meedenkend naar een goede oplossing.

Nieuwenhuizen

Prima ervaringen met dit bedrijf. Deze keer ging het om een reparatie: in eerste instantie niet helemaal naar tevredenheid uitgevoerd, maar wel direct hersteld.

Swart

Goede service van aankoopadvies tot en met de levering, maar van anderen weet ik dat ook daarna de service prima is.

W.lindeman

Led lamp binnen 2dagen geleved