Robert Verheijen

Vakkundige informatie, correct nagekomen afspraken en een keurige aflevering. Goed om hier je aankopen te doen.

G.schans

Was weer helemaal geweldig goed advies goede uitleg.

De Waal

Goed personeel

Bosma

De kennis en informatie in de winkel is niet zo goed. het plaatsen van de droger was dik in orde alleen kon deze niet worden aangesloten op de afvoer daar moest iets voor verandert worden bij het... De kennis en informatie in de winkel is niet zo goed. het plaatsen van de droger was dik in orde alleen kon deze niet worden aangesloten op de afvoer daar moest iets voor verandert worden bij het bellen met de winkel wist men nergens van en werden wij met een telefoonnummer weg gestuurd.

Veenman

Perfecte service en snel geleverd

Lana de Bruin

Prima service, deskundige mensen

Marja van Gulik

Top bedrijf en nette mensen.

Jan van Zelm

Geweldig geholpen en vakkundig geïnstalleerd door Daan en zijn collega. En bedankt voor het uitzoeken en aanpassen van de nis. Het aanpassen van de nis met het opvullen was naar mijn inzicht een... Geweldig geholpen en vakkundig geïnstalleerd door Daan en zijn collega. En bedankt voor het uitzoeken en aanpassen van de nis. Het aanpassen van de nis met het opvullen was naar mijn inzicht een beetje prijzig.

PINK Cleaning

Geweldig en vlot geholpen en geadviseerd door Ilonka! Na al eerder een hele goede ervaring ook zonder twijfel de nieuwe wasmachine bij deze winkel aangeschaft. Topservice de volgende dag al meteen... Geweldig en vlot geholpen en geadviseerd door Ilonka! Na al eerder een hele goede ervaring ook zonder twijfel de nieuwe wasmachine bij deze winkel aangeschaft. Topservice de volgende dag al meteen in huis.

Vredenburg.S.J

Het bedrijf is zeer netjes en correct. De monteur was zeer netjes en vakkundig. Een bedrijf wat ik zeer zeker zou aanbevelen aan andere mensen.