Fam. Hogenhout

Fijne winkel goede service afspraken worden op korte termijn gemaakt.

M. Durkstra

14 jaar geleden een Miele wasmachine bij jullie gekocht. Tijdens de lockdown is onze wasmachine stuk gegaan, telefonisch onwijs goed advies gekregen en er is goed mee gedacht en goed gekeken naar... 14 jaar geleden een Miele wasmachine bij jullie gekocht. Tijdens de lockdown is onze wasmachine stuk gegaan, telefonisch onwijs goed advies gekregen en er is goed mee gedacht en goed gekeken naar onze behoefte. Binnen 3 dagen is de nieuwe Miele wasmachine geleverd. Top.

v Andel

Attent, vakkundig

Oven 2 dagen voor jerst kapot. Dankzij jullie 1 dag later al een nieuwe door jullie gemonteerd

De leeuw

Aardige mensen. Eerst 2 monteurs die onze oude Miele beoordeelden. De volgende dag 2 man die zonder mopperen die loodzware Miele naar beneden sjouwden. Eigenlijk kan het haast niet. Het lukte toch

Ans Koster in

Helemaal goef

Cees Van Wijnen

Snel en accuraat, klantvriendelijk en prettige monteurs. Prima advies. Gewoon een prettige winkel.

Dennis

1e klas service

van der Vegt.H

Totopheden tevreden met de gemaakte afspraak en advies en de snelle offerte . De inductie kookplaat moet nog plaatst worden maar , we gaan er vanuit dat dit ook naar tevredenheid wordt uitgevoerd.