M. Achterberg

Goede service

Lydia klein

Super kundig personeel.
Zeer goede service.
Wij kopen al onze witgoed daar

De Graas

Wij kiezen expres een onderneming uit Purmerend en geen internet winkel om voor het goedkoopste te gaan. Service is altijd goed. Ik vind het wel jammer dat er 29,95 ex btw in rekening wordt gebracht... Wij kiezen expres een onderneming uit Purmerend en geen internet winkel om voor het goedkoopste te gaan. Service is altijd goed. Ik vind het wel jammer dat er 29,95 ex btw in rekening wordt gebracht voor het installeren.

D. T. Smits

Meegedacht met de klant. Uitstekend!

R.Wolhoff

Prettig contact goede voorlichting en er niet op uit je het duurste apparaat te verkopen . Thuis aflevering prima en ook het in en uitbouwen van oude apparatuur keurig netjes door vriendelijke... Prettig contact goede voorlichting en er niet op uit je het duurste apparaat te verkopen . Thuis aflevering prima en ook het in en uitbouwen van oude apparatuur keurig netjes door vriendelijke monteurs.

Fam van Doorn

Keurig geholpen door de jonge verkoper had verstand van zaken en heeft voor ons om een nieuwe Miele wasmachine te kopen makkelijker gemaakt. Donderdag gekocht en zaterdagmiddag door 2 medewerkers... Keurig geholpen door de jonge verkoper had verstand van zaken en heeft voor ons om een nieuwe Miele wasmachine te kopen makkelijker gemaakt. Donderdag gekocht en zaterdagmiddag door 2 medewerkers keurig afgeleverd en geïnstalleerd en belangrijk de werking goed uitgelegd. De wasmachine draait naar alle tevredenheid. Bedankt

Lydia klein

Zeer goede service en leuk personeel met zeer veel kennis over witgoed artikelen.
Ik koop er alles !

Beggel

Goede service goed advies en vriendelijke mensen

Reparatie bedrijf fransbergen