Joke Schurink

Goed, snel en accuraat

Mary Bakker

Goede service

Tharner

Na de eerst storingsmelding kregen we te horen dat er leveringsproblemen waren met de goede vaatwassers maar dat we wel een goedkoper merk konden krijgen met geen garantie van de zaak.
De...
De volgende dag bleek dat er wel Miele en Bosch in voorraad was en dat we ze snel konden krijgen.
De levering was door twee onervaren jongens die de machine niet goed konden installeren (slang konden ze niet los krijgen en de machine was niet goed afgesteld).
Dat we toch tevreden zijn komt door de kundige monteur die aan het eind van zijn werkdag nog de tijd nam om het slangprobleem op te lossen en uit eigen initiatief de machine wel goed heeft afgesteld. Dat is ook de reden dat we toch tevreden hebben ingevuld. Echter de meerwaarde van een specialistisch bedrijf hebben we pas ervaren toen er problemen waren en er een vakman kwam.

Jennifer

Telefonisch advies gehad waardoor reparatie bezoek niet meer nodig was. Prettige service en kom zeker terug; hetzij voor een reparatie of nieuw apparaat

Koning

Altijd even vriendelijk! Goede service!

Huisman

Het duurde wel even, bijna een week voor, voor de offerte kwam, maar verder niets dan lof voor dit kleine bedrijf. Je hoeft echt niet bang te zijn dat je teveel betaald, de bekende internet reuzen... Het duurde wel even, bijna een week voor, voor de offerte kwam, maar verder niets dan lof voor dit kleine bedrijf. Je hoeft echt niet bang te zijn dat je teveel betaald, de bekende internet reuzen zijn zelfs vaak nog duurder. Lof voor de monteurs, zij deden alles heel netjes en gaven ook nog een paar goede tips aangaande de omgang met de vaatwasser waarmee je de levensduur van de machine zou
kunnen verlengen.

Willy

Altijd goede en snelle service.

prive

Zoals eerder beschreven goede service en uitleg.
Nette behandeling we hebben meer dingen gekocht in het verleden en altijd tevreden.
We sturen ook mensen door die naar een witgoed winkel...
Zoals eerder beschreven goede service en uitleg.
We sturen ook mensen door die naar een witgoed winkel zoeken.

Cor Stam

Goed snel en accuraat.