D, Haremaker

Prima service en advies

Sacha

Fijn en vriendelijk geholpen!

nvt

Super gedaan Daan!

C.Westerneng

Erg goeie service en super snelle levering.

Jan - Lemon Leaf Thais restaurant

Ivm een vriezer die niet meer wilde vriezen contact gezocht met de witgoed specialist Waterland, dezelfde dag een leen vriezer geleverd en telefonisch advies gekregen bestaande vriezer. Uiteindelijk... Ivm een vriezer die niet meer wilde vriezen contact gezocht met de witgoed specialist Waterland, dezelfde dag een leen vriezer geleverd en telefonisch advies gekregen bestaande vriezer. Uiteindelijk deed de bestaande vriezer het weer, zeer goede service verleend door de Witgoed Specialist Waterland.

J.H. Soetebier

Ik ben bijzonder tevreden wat persoonlijke benadering en service betreft, met dank aan Stephan en Amber.

Kees Lebis

Goede uitleg in de winkel en goede communicatie

M.Zijlstra

Goede uitleg van de mogelijk heden van de aan te schaffen wasmachine, vlotte levering, plaatsing en aansluiting.

v.d.Klaauw

Niet zo goed bereikbaar via de telefoon, wel 2x ingesproken maar je wordt niet terug gebeld, helaas.
Toen nog laatste poging gedaan en weer ingesproken. Doorgegeven dat ik al 2x had gebeld en ingesproken en of zij terug konden bellen.
Toen lukte het gelukkig wel. En de monteur heeft het prima gedaan!

Holla

Vriendelijk en behulpzaam. Goede service en duidelijke informatie. Levering ook netjes. Klein minpuntje, pootje moest nog uitgedraaiduit om wasmachine stabiel te zetten.