Mw. M. Lansink

Snelle levering en moeite doen voor juiste informatie vóóraf

Westerveld

Snelle en goede service.
Aanradertje.

Edwin van Beek

Veel kennis van zaken, meedenkend en klantvriendelijk

Angelique

Hier wordt nog echt alle tijd genomen voor de klant. Ze geven advies op maat. Stellen eerst vragen zodat duidelijk is wat wilt en nodig hebt. Denken met je mee. Geen vervelende verkooppraatjes. Ook... Hier wordt nog echt alle tijd genomen voor de klant. Ze geven advies op maat. Stellen eerst vragen zodat duidelijk is wat wilt en nodig hebt. Denken met je mee. Geen vervelende verkooppraatjes. Ook bij de aflevering wordt nogmaals de tijd genomen om uit te leggen hoe alles werkt.

Lunstroo

Goede vakmensen

Ris

Na een belletje of onze koelkast te bezichtigen was en dit niet zo was hebben zij alles gedaan om deze te kunnen bestellen.(Wat expert en zo niet lukte)1 Week later werd hij afgeleverd en kregen we... Na een belletje of onze koelkast te bezichtigen was en dit niet zo was hebben zij alles gedaan om deze te kunnen bestellen.(Wat expert en zo niet lukte)1 Week later werd hij afgeleverd en kregen we ook nog korting op de leveringskosten.

Klaver

Na mijn reparatieverzoek hebben ze binnen 24 uur contact met me opgenomen, en mij voorzien van een advies dat mij paste....

Zee-Lieuwen

Ik ben dol op jullie bedrijf--altijd kijken of er een oplossing is --zelfs voor een oud apparaat--is het grote voordeel van een zaak,die nog een menselijke maat heeft