D.Rietvelt

Goed advies bij aankoop en snelle reactie bij reparatie.

Kuperus

Perfecte service !

busker

Top bedrijf goed personeel een aanrader voor iedereen.

Hans

Goed, vlot en correct

RELO Wonen Purmerend

Snel en doelgericht. Komen hun afspraak na.

tiny vlaanderen volkers

Als iedereen zo klantvriendelijk is als deze mensen, dan heeft geen enkele winkelier last van concurentie van webwinkels

Kastelein

Eerlijk, denken met je mee, goede service, goede uitleg toen het apparaat geplaatst was, al het afval incl. oude apparaat meegenomen.

Lust

Goede betale service

Carry Hartjes

Gewoon goed geholpen. Vanaf de conclusie van de monteur "niet meer te repareren ivm ouderdom", via duidelijke uitleg en advies in de winkel, naar een weer perfect nieuwe ingebouwde vaatwasser (En de... Gewoon goed geholpen. Vanaf de conclusie van de monteur "niet meer te repareren ivm ouderdom", via duidelijke uitleg en advies in de winkel, naar een weer perfect nieuwe ingebouwde vaatwasser (En de oude vaatwasser ook nog tussendoor uitgebouwd en meegenomen). En na de inbouw een korte maar zeer duidelijke uitleg over de nieuwe vaatwasser.

F. Vos

Wij hadden een storing met een wasmachine. De monteur was dermate vriendelijk en communicatief sterk dat we vroegen om hem te kijken naar de mogelijkheden voor inductie. Goed advies gekregen, en... Wij hadden een storing met een wasmachine. De monteur was dermate vriendelijk en communicatief sterk dat we vroegen om hem te kijken naar de mogelijkheden voor inductie. Goed advies gekregen, en besteld. Ook die weer naar tevredenheid geleverd en geïnstalleerd.