J. Kluskens

Telefonische bestelling gedaan. Mail gekregen van deze bestelling. Telefoontje gekregen dat bestelde aanwezig was. Bij het ophalen vriendelijk te woord gestaan. Kort om optimale service. Ga zo door!!

ML Kingschool

Eerlijk advies en super service, zelfs service ontvangen op een apparaat die we al enige tijd hebben.

Mini’s Kinderdagpaleis

Iedere keer weer snelle service, fijne communicatie kortom top!

Nieuwenhuizen

Wij hebben altijd goede ervaringen gehad met dit bedrijf en dat geldt ook voor deze keer. Het enige dat beter had gekund was het contact en vervolgens ook het nakomen van de (tijd)afspraak met de... Wij hebben altijd goede ervaringen gehad met dit bedrijf en dat geldt ook voor deze keer. Het enige dat beter had gekund was het contact en vervolgens ook het nakomen van de (tijd)afspraak met de firma Knook. Het is ons niet duidelijk hoe de berekening van het eindbedrag van Knook tot stand is gekomen. Temeer daar er vooraf niemand is komen kijken. Los daarvan zijn de werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd.

A. Broekema

Klant vriendelijk, goede service en zake deskundig. Alles wordt netjes geregeld.

J.P.F.Zeegers

Deskundig en servicegericht. Prima bedrijf!

vos

Prima geregeld ondanks dat de installatie is uitbesteed heeft het bedrijf dat de installatie verzorgende dezelfde service verleend welke we verwachten van de witgoed specialist

Kees Paul

Prima advies en service. Zeer snelle levering en goede uitleg over de werking van de wasdroger.

Prima service en altijd behulpzaam en samen zoeken naar een oplossing.

Andre Bos

Altijd behulpzaam. Super advies