Prima geholpen

Wij hebben u al op basis van onze ervaring aanbevolen bij familie. Ik moet eerlijk bekennen dat wij dachten dat u duurder was dan de grootwinkelbedrijven dat is dus niet waar gebleken. Snelle... Wij hebben u al op basis van onze ervaring aanbevolen bij familie. Ik moet eerlijk bekennen dat wij dachten dat u duurder was dan de grootwinkelbedrijven dat is dus niet waar gebleken. Snelle service vakbekwame monteur top. Een volgend benodigd apparaat koop ik ook weer bij u.

Prettige, meedenkende medewerkers. Advies om eerst zelf nog wat maatregelen te nemen geeft vertrouwen. Monteur kundig en vriendelijk. Liet alles ook opgeruimd en schoon achter.

VESA Electrical Engineering

Wij kopen al jaren onze witgoed bij deze leverancier. Wij zitten in Gouda en zij in Purmerend. Dat zegt genoeg over hun serivce en persoonlijk contact en interesse.

Heel erg tevreden.

Riet

Geneigd zijn om naar internet-grootbedrijven te google werden we tot 2x toe in onze directe omgeving geattendeerd op dit bedrijf. Langs gegaan en de persoonlijke toutch was doorslaggevend. Prima... Geneigd zijn om naar internet-grootbedrijven te google werden we tot 2x toe in onze directe omgeving geattendeerd op dit bedrijf. Langs gegaan en de persoonlijke toutch was doorslaggevend. Prima service en de volgende dag geleverd.

Martin de Wit

Prima monteur

Sander

Goede service, duidelijke uitleg. Fijne winkel.

Reparatie bedrijf fransbergen

Goede service