Peter Smit

Bij een storing van onze wasmachine werd door de mevrouw aan de balie goed doorgevraagd, waardoor de mogelijkheid van een kapotte schakelaar naar voren kwam. De reparateur kreeg die schakelaar ook... Bij een storing van onze wasmachine werd door de mevrouw aan de balie goed doorgevraagd, waardoor de mogelijkheid van een kapotte schakelaar naar voren kwam. De reparateur kreeg die schakelaar ook mee, zodat het mankement snel verholpen kon worden. Prima gedaan! Wel zou het aardig zijn om mensen zoals ik, die al sinds 1974 (eerst Oostdijk 18, Beemster, daarna Laagveenstraat Purmerend en tegenwoordig Nieuwentijtstraat Purmerend) een korting op de voorrijkosten te geven. Maar dat is slechts een kleine suggestie in een zee van tevredenheid!

RELO Wonen Purmerend

Je wordt snel en professioneel geholpen.

Petra

Reparatieverzoek werd zeer snel en heel vakkundig opgelost. Er werd meegedacht en een hele goede service verleent. Als ik witgoed nodig heb dan is "de witgoedspecialist" het adres!

monique

Witgoed specialist Waterland is een winkel waar je teruggaat als je er eenmaal geweest bent.
Altijd goed advies, de service is perfect en ze denken met je mee over welk apparaat het beste bij je wensen past. Daar kan menig bedrijf een puntje aan likken.

Cor Koertse

We komen er al jaren goede winkel . Een goede uitleg. Wij zijn zeer te vreden over de service.

J. Smits

Prima geholpen. Meegedacht wat beste was ook kijkend naar budget!

Het klopt gewoon allemaal bij jullie. Het meeste waardeer ik dat in het verleden reparaties zijn uitgevoerd daar waar eer makkelijk erin nieuwe machine kon worden aangesmeerd. Jullie focus op... Het klopt gewoon allemaal bij jullie. Het meeste waardeer ik dat in het verleden reparaties zijn uitgevoerd daar waar eer makkelijk erin nieuwe machine kon worden aangesmeerd. Jullie focus op duurzaamheid en de degelijke kwaliteit vind ik heel goed. Daarbij is de service vriendelijk en snel.
Met vriendelijke groet erin en moet zomer gewenst

Maud de Leeuw

G.Fokkema

Snelle reactie bij het opmeten en binnen 1 dag al een offerte.
Na de betaling binnen 3 dagen werd mijn inbouw koel/vrieskast door Installatie Helden perfect ingebouwd.

Opzich allemaal posi maar achteraf had ik graag wat meer info (en mogelijkheden) voorgelegd gekregen de maten over het product. nu ging het allemaal heel snel. misschien was ik ook niet goed... Opzich allemaal posi maar achteraf had ik graag wat meer info (en mogelijkheden) voorgelegd gekregen de maten over het product. nu ging het allemaal heel snel. misschien was ik ook niet goed voorbereid maar dan nog. ik ga juist naar een zelfstandige om het pers.contact. Bij de reuze is het 13 in een dozijn.
ik had namelijk liever een hogere vrieskast gehad en daar hebben we het totaal niet over gehad. wel een keurige service over het merk e.d. maar niet over de maten en waar ie moet komen te staan. jammer!

Willemsen

Top en top monteurs