A. Tromp

Na mijn vraag over een nieuwe wasmachine en ik mijn wens kenbaar had gemaakt, werd ik prima voorgelicht. Snelle levering , vriendelijke medewerkers. De service in het verleden heeft mij opnieuw... Na mijn vraag over een nieuwe wasmachine en ik mijn wens kenbaar had gemaakt, werd ik prima voorgelicht. Snelle levering , vriendelijke medewerkers. De service in het verleden heeft mij opnieuw doen besluiten bij hen mijn aankoop te doen.
Kortom, ik ben blij dat zij dicht in de buurt wonen.

Hans Kolfoort

Vandaag 24-4 om 15.30 uur in de winkel een nieuwe Miele wasmachine gekocht om 17.00 al in huis, super geregeld

Jolien Wabeke

Leuke chauffeurs en een ongedwongen advies..

A en C

Een winkel met kennis en kunde! Goed advies, snelle levering en daarbij nog hele aardige mannen die onze wasmachine kwamen brengen! Goede uitleg, kortom een zeer tevreden klant! Ga zo door! 👍

p.otsen@upcmail.nl

Kan niets anders zeggen dat wij uitermate tevreden zijn.

Hele prettige service van de medewerkers in dit filiaal.
Wasmachine op tijd geleverd en netjes aangesloten.

Rick

Zowel onze inductiekookplaat als onze wasmachine en droger gekocht. Super service en goede levering en montage.
Bij de kookplaat paste de lade er niet meer onder en dit is direct opgelost!...
Bij de kookplaat paste de lade er niet meer onder en dit is direct opgelost! Top.
Ik raad witgoed waterland zeker aan bij vrienden en familie zowel qua service als assortiment!!

T Roet

Een supersnelle reparatie afhandeling en een nog snellere levering van een kwalitatief goed product.
's morgens gebeld en om 18.00 uur al een werkende machine in huis.

Henk de Bruijn

Zeer tevreden over de acties betreffende mijn overleden koelvries combinatie

Uitstekend geholpen met goed advies zelf reparatie kunnen doen