Fijne duidelijke communicatie, behulpzaam en stipt

Leny Overweg

8/10

Goed advies, snelle reacties op vragen.

S. Hooijberg

9/10

Alle tijd om goed uit te leggen hoe de nieuwe machine werkt en wat het voordeel is van de ene machine en de andere. Bij het plaatsen alle tijd om de oude te verwijderen en de nieuwe te plaatsen en... Alle tijd om goed uit te leggen hoe de nieuwe machine werkt en wat het voordeel is van de ene machine en de andere. Bij het plaatsen alle tijd om de oude te verwijderen en de nieuwe te plaatsen en alles opgeruimd en weer uitleg hoe de nieuwe machine werkt en de oude machine werd meegenomen. Top!

Bas Schreiner

10/10

In verband met een kapotte wasmachine keurig geholpen om de reparatie-opties te bekijken, toen bleek dat reparatie niet meer zinvol was een prima advies ontvangen voor een nieuwe machine, die is... In verband met een kapotte wasmachine keurig geholpen om de reparatie-opties te bekijken, toen bleek dat reparatie niet meer zinvol was een prima advies ontvangen voor een nieuwe machine, die is supersnel geleverd en oude machine afgevoerd. Ik zou iedereen aanraden niet meer online te gaan shoppen maar gewoon bij de Witgoedspecialist naar binnen te lopen.

10/10

Kundig en vriendelijk personeel

Caroline de Waal

10/10

In de winkel duidelijke uitleg wat de voor -nadelen zijn van de soorten droogtrommels. Er wordt niets op gedrongen. De keus is aan de klant. Snelle levering, plaatsing en de mogelijkheden van het... In de winkel duidelijke uitleg wat de voor -nadelen zijn van de soorten droogtrommels. Er wordt niets op gedrongen. De keus is aan de klant. Snelle levering, plaatsing en de mogelijkheden van het product worden goed uitgelegd. Vriendelijk en beleefd personeel. TOP!

10/10

Goed advies, snelle levering en plaatsing. Top!

9/10

Na een uitgebreid en degelijk advies een correcte en aangepaste installatie door zeer vriendelijke mensen. Ook bij vragen achteraf weer een vriendelijk en correct antwoord.

M. Volkers

10/10

Deskundig personeel. Goed advies,vriendelijk. Je krijgt als klant echt het gevoel " klant is koning". Ook het plaatsen van de wasmachine uitstekend, vriendelijk en klantgericht. Goede uitleg van... Deskundig personeel. Goed advies,vriendelijk. Je krijgt als klant echt het gevoel " klant is koning". Ook het plaatsen van de wasmachine uitstekend, vriendelijk en klantgericht. Goede uitleg van de machine. Al met al zeer tevreden.

10/10

Ik vond het een prettig contact. Duidelijk.
Snelle service.