Efficient en degelijk, inclusief bezorging.

nancy

Vlotte en keurige plaatsing van een bovenrooster in mijn oven.

R Bijvank

Wij werden in de winkel prima voorgelicht en waren zeer tevreden met het kunnen lenen van een droger omdat de levering vanMiele nog al lang duurde

V. Demmers

Wij hadden dringend een nieuwe wasmachine nodig en na een telefoontje naar de winkel kregen we dezelfde middag nog een advies op maat. Wij hebben de nieuwe wasmachine besteld en deze kon al een paar... Wij hadden dringend een nieuwe wasmachine nodig en na een telefoontje naar de winkel kregen we dezelfde middag nog een advies op maat. Wij hebben de nieuwe wasmachine besteld en deze kon al een paar dagen later worden geleverd, aangesloten en bovendien werd de oude machine meegenomen. De bezorgers waren vriendelijk, snel en professioneel.

Andy

en daar weer aangesloten .ook een nieuwe aansluiting gemaakt voor mijn vaatwasser . Vriendelijk en goed advies al het witgoed uit mijn oude huis overgebracht naar mijn nieuwe huis
Echt perfect werk geleverd.nogmaals bedankt

K Boes

Vriendelijk, goed advies en behulpzaam en uiterst secuur. Er moest het een en ander aangepast worden voordat het
apparaat geplaats kon worden. Dit is uitstekend gedaan. We zijn heel te...
apparaat geplaats kon worden. Dit is uitstekend gedaan. We zijn heel te vreden met het advies en de uitvoering.

R.W.Bijvank

Het is misschien raar maar deze beoordeling hebben ze echt waar verdiend.personeel is zeer vriendelijk en toen ze de juiste droger niet meteen konden leveren werd er meteen een voorlopige leen... Het is misschien raar maar deze beoordeling hebben ze echt waar verdiend.personeel is zeer vriendelijk en toen ze de juiste droger niet meteen konden leveren werd er meteen een voorlopige leen machine geleverd totdat de goede machine erwas.FANTASTISCHE SERVICE. Bedankt hiervoor.

Zeer vriendelijk en deskundig advies en uitermate vlotte service. Het advies richt zich ook niet op één merk, maar men houdt rekening met je persoonlijke wensen en omstandigheden.

J.Gildemeester

We zijn heel prettig geholpen, er werd alle tijd genomen voor persoonlijk advies. Ook het plaatsen en afstellen door de monteurs werd vakkundig gedaan.

Snelle afhandeling van klacht,service ok.