Susan Pommerel

Super bedrijf en service.

W Teunisse

Keurig geholpen

Super service en vriendelijk.

Er kwam een jongeman de vaatwasser bij ons installeren. Hij nam de tijd om alles daarna uit te leggen. Deskundig personeel met andere woorden en ook nog eens vriendelijk en beleefd!

Goede voorlichting en uitstekende service.

G. Wegman

Witgoed Purmerend heeft ons vlot en vriendelijk geholpen bij de vervanging van onze defecte inbouwoven/magnetron.
Na bezoek en heldere info van de monteur hebben we de winkel op de Kanaalkade bezocht. Daar vriendelijk en to the point te woord gestaan en besloten daar een nieuw apparaat aan te schaffen. Montage gebeurde binnen enkele dagen. Keurig werk en tenslotte korte beknopte info over gebruik. Al met al als goede service ervaren.

L. van den Bos

Prima service vanaf eerste moment dat ik belde omdat mijn wasmachine niet meer naar behoren werkte tot het moment dat een nieuwe wasmachine werd geplaatst. Eerlijke verhalen, goede uitleg en hulp... Prima service vanaf eerste moment dat ik belde omdat mijn wasmachine niet meer naar behoren werkte tot het moment dat een nieuwe wasmachine werd geplaatst. Eerlijke verhalen, goede uitleg en hulp bij uitzoeken van nieuwe machine. Na plaatsen goede uitleg van werking van machine, kortom alleen maar lof.

J.Gildemeester

Er werd goed geluisterd naar onze wensen en alle tijd genomen om ons een goed advies te geven. De nieuwe wasmachine kan ook nog snel geleverd worden en dat gaf ons een tevreden en vertrouwd gevoel.... Er werd goed geluisterd naar onze wensen en alle tijd genomen om ons een goed advies te geven. De nieuwe wasmachine kan ook nog snel geleverd worden en dat gaf ons een tevreden en vertrouwd gevoel. We zijn zeker vaste klant geworden!

Teena Bennett

De ervaring was super!

Simon Mooser

Prima service, kreeg niet het idee van " ik wil jou beslist iets verkopen " maar kreeg goede voorlichting naar aanleiding van mijn wensen, heb nu een wasmachine die precies werkt zoals ik dat wil... Prima service, kreeg niet het idee van " ik wil jou beslist iets verkopen " maar kreeg goede voorlichting naar aanleiding van mijn wensen, heb nu een wasmachine die precies werkt zoals ik dat wil en geen machine die 100 keer meer kan dan ik nodig heb.