Lily Koster

Al vele jaren ervaring met deze uitstekende leverancier in witgoed. Klantgericht, vriendelijk, kundig, (reparatie)service en advies 100%!! Ik kan Witgoedspecialist Waterland van harte aanbevelen.

Dennis Lakeman

Prima service

Prter Meulenberg

Bijzonder prettig en snel geholpen alleen bij de plaatsing ontbrak een aansluiting welke ik zelf moest aanschaffen bij de bouwmarkt. Een beetje jammer maar voor de rest uitstekend.

Wasmachine stuk, bij komst monteur bleek de machine het toch weer te doen. ( lag waarschijnlijk aan gereinigd filter ) Echter na 1 wasbeurt machine toch weer stinken en hoop geluid . Bleek na komst... Wasmachine stuk, bij komst monteur bleek de machine het toch weer te doen. ( lag waarschijnlijk aan gereinigd filter ) Echter na 1 wasbeurt machine toch weer stinken en hoop geluid . Bleek na komst monteur tweede jee toch het filter niet goed schoon. Deze maal geen voorrijkosten of arbeidsloon berekend dus keurig opgelost 👌

Heel service gericht van telefoon tot levering,, ik kreeg op de dag van levering die in de middag gepland was een telefoontje of het ook eerder kon binnen nu en een uur en binnen een half uur... Heel service gericht van telefoon tot levering,, ik kreeg op de dag van levering die in de middag gepland was een telefoontje of het ook eerder kon binnen nu en een uur en binnen een half uur stonden ze al voor de deur TOP!

Henk van der Wardt

Monteur beoordeelde dat onze wasmachine defect was. Reparatie was geen optie. Dezelfde dag een andere aangeschaft. Werd gelijk de dag erop bezorgd, afgeleverd en aangesloten. Oude machine weer... Monteur beoordeelde dat onze wasmachine defect was. Reparatie was geen optie. Dezelfde dag een andere aangeschaft. Werd gelijk de dag erop bezorgd, afgeleverd en aangesloten. Oude machine weer meegenomen. Goed advies en goede service. Prettig zaken doen.

Cor Kooistra

Als ik toch een opmerking mag plaatsen, dan over het volgende.
Afspraak gemaakt tussen 09.00 en 10.00 uur, maar de monteurs kwamen pas om 10.30 uur.
Een belletje om deze vertraging aan...
Als ik toch een opmerking mag plaatsen, dan over het volgende.
Een belletje om deze vertraging aan te geven, zou wel op zijn plaats zijn geweest.

Onze vriezer begaf het, was twintig jaar oud dus niet de moeite om te repareren. We namen contact op met Witgoed Waterland en werden na een uur gebeld of we thuis zijn. Anderhalf uur later stond... Onze vriezer begaf het, was twintig jaar oud dus niet de moeite om te repareren. We namen contact op met Witgoed Waterland en werden na een uur gebeld of we thuis zijn. Anderhalf uur later stond alweer onze nieuwe vriezer in huis.
Geweldige service, dit vind je nergens anders.

Zeer goede voorlichting in de winkel. Plaatsing snel en correct

Vriendelijk, hulpvaardig , kundig ,al met al een drietal belangrijke punten die tegenwoordig ver te zoeken zijn bij de grote ketens.