Martin en Guusje

Wereldzaak!!! Goede adviezen.Mensen hebben kennis van zaken en nemen alle tijd voor je.
Vakmanschap!!

Persoonlijke service

Service is prima. Reparateur kwam ook heel snel. Helaas zou herstel van de machine veel te duur worden en kreeg ik het advies om naar de winkel te gaan of online te kijken en een nieuwe aan te... Service is prima. Reparateur kwam ook heel snel. Helaas zou herstel van de machine veel te duur worden en kreeg ik het advies om naar de winkel te gaan of online te kijken en een nieuwe aan te schaffen. Jammer voor jullie dat hij niet wist wat bij jullie in de winkel stond en hier ook geen moeite voor deed. De vorige keer had ik daardoor namelijk binnen een uur een nieuwe machine uit jullie winkel vandaan. Ik heb nu elders een mieuwe aangeschaft aangezien het prijsverschil met jullie winkel te groot was. Dat krijg je als de klant de tijd krijgt om te gaan vergelijken.

Goed en snel persoonlijk advies, beperkt assortiment, goede service met aansluiten

Jaap

Geweldig bedrijf met een zeer snelle levering en perfecte servies.

Na melding via internet voor een reparatie was een afspraak supersnel gemaakt

Pfaber

Behulpzaam, meedenkend, kwaliteit goed, snelheid goed.

AC van Leersum

Een ontzettend vriendelijke bediening heeft ons doen besluiten tot de aankoop van het produkt

George Noorlander

Goede service, waar je echt het gevoel krijgt dat de klant belangrijk is. Niet het verkopen is het doel, maar de klant van goed advies voorzien.