Smink

Vriendelijke en deskundige monteurs

Peter

Vriendelijk en klantgericht

Wilms

Prettige zaak met vriendelijk personeel.

M. Tan

Snelle afhandeling

René Paans

Prima voorlichting en goede levering volgens afspraak.

Klerk

Eerlijk, kundig. Prima voorraad. Even bellen, meerdere keren, om wat te sparren is geen probleem. Eenmaal gekozen stond de wasmachine in 3 dagen op zolder. Rommel mee, oude apparaat mee. En dat met... Eerlijk, kundig. Prima voorraad. Even bellen, meerdere keren, om wat te sparren is geen probleem. Eenmaal gekozen stond de wasmachine in 3 dagen op zolder. Rommel mee, oude apparaat mee. En dat met de naar eigen zeggen bezettingsproblemen. Chapeau!

Feitsma

In de winkel heel goed geadviseerd. En de service van het brengen installeren super gedaan door de mannen.

klaas vinkenborg

na 20 jaar was mijn oude lg koelkast aan vervanging toe, na goed advies van witgoed bij hun een nieuwe liebbher aangeschaft.prima geholpen in de winkel , en de bezorging en installatie waren... na 20 jaar was mijn oude lg koelkast aan vervanging toe, na goed advies van witgoed bij hun een nieuwe liebbher aangeschaft.prima geholpen in de winkel , en de bezorging en installatie waren uitstekend.als ik ooit weer eens nieuwe apparatuur nodig heb kom ik zeker bij jullie terug.👍