ik ben particulier

Een opm

Klaas Bierens

Prima geholpen en voorgelicht in de winkel. Snelle levering en plaatsing door prettige medewrkers.

N.vet

Komt afspraken na

M.Selj

Jammer dat het advies van de monteur over het aanschaf van een wijnrekje voor in de vaatwasmachine van mijn merk Bosch wat ik zo in de winkel bij u kon kopen om vervolgens niet meer voor glas resten... Jammer dat het advies van de monteur over het aanschaf van een wijnrekje voor in de vaatwasmachine van mijn merk Bosch wat ik zo in de winkel bij u kon kopen om vervolgens niet meer voor glas resten bij de pomp langs te komen niet te koop was bij u.

C.J.Erhardt

Prima kontakt en prima prima prima levering en installatie

Kramers

EENS EN NOOIT MEER!
In het eerste contact in de winkel té Purmerend, werd ik keurig geholpen.
EENS EN NOOIT MEER!
In het eerste contact in de winkel té Purmerend, werd ik keurig geholpen.
Daarna verliep alles (ook) door zeer slechte communicatie tot grote ontevredenheid. Er werd een kapotte vriezer geleverd, een kastje werd niet volgens afspraak ingemeten, geleverd en geplaatst en er werd schade gemaakt. Ik kreeg geen nieuw maar gebruikt kastje, wat nog in het bedrijf stond. De eigenaar/bedrijfsleider gaf toe dat er niet goed gecommuniceerd was in deze. Zodra er klachten zijn heeft hij waarschijnlijk alleen geleerd, om vooral defensief te communiceren en steeds te benoemen dat hij hier niets aan kon doen maar dat dit nu eenmaal de Wet van Murphy is. Zowel hij als de telefoniste hebben tijdens de telefonische contacten zéér veel moeite om de klant (zodra er klachten zijn), te laten uitpraten waardoor ook deze gesprekken tot grote ontevredenheid verliepen. Door alles wat fout liep moesten er meerdere afspraken worden gemaakt en dan uiteindelijk betaal je fors door de naar onvrede geleverde diensten.

SVP Holding BV

Snelle en goede service en een prima assortiment aan witgoed.