Paula Pinto

Goed advies, snel en kundig

Milatz

Hulpvaardig, vriendelijk en een goed advies in de winkel.
Hulpvaardig, vriendelijk en een goed advies in de winkel.
Fantastisch hoe de jongens de wasmachine en droger, ondanks de krappe ruimte, zonder beschadigingen naar de eerste verdieping hebben getild en de oude apparaten in omgekeerde volgorde naar beneden. De apparaten aangesloten en een duidelijke uitleg gegeven over de bediening ervan.
Beleefd, en super vriendelijk.

A de ruiter

Meegaand en snel tot zaken komend en super snel geregeld

Dan

De beste keuze! Expert advies, aardige mensen en weet precies wat te doen. Beter ervaringen en volledig verzorgden door een lokale bedrijf.

Heidi Siegers

Onze koelkast was opeens defect en we hebben dezelfde dag nog een tijdelijke leenkoelkast kunnen krijgen. Super service tijdens het wachten op de komst van onze nieuwe koelkast. Vanwege de eigen... Onze koelkast was opeens defect en we hebben dezelfde dag nog een tijdelijke leenkoelkast kunnen krijgen. Super service tijdens het wachten op de komst van onze nieuwe koelkast. Vanwege de eigen storingservice kopen wij voortaan onze witgoedapparaten hier!

waterland de witgoed specialist

Vriendelijk \, kennis van zaken, snelle service

De Pepersteeg

Perfect👌

G keizer

Prettige hulp in de winkel. Goede service en afwerking van plaatsing.