L.H. Bommer

Perfecte service. Ook al hadden we onze warmtepompdroger bij een andere firma gekocht, toen deze het begaf heeft Witgoed Specialist contact opgenomen met de importeur van het apparaat. Perfecte service. Ook al hadden we onze warmtepompdroger bij een andere firma gekocht, toen deze het begaf heeft Witgoed Specialist contact opgenomen met de importeur van het apparaat.
Resultaat: met coulance van de importeur een nieuw apparaat voor een redelijke prijs. Gewoon klasse!

W.A.S waterland

Snelle levering alles netjes achter gelaten

e. dikkes

Wij hadden reeds eerder een produkt bij u gekocht. Dat was ons goed bevallen, vandaar het vertrouwen om weer bij u terug te komen.

R.A. v/d Heuvel

Vriendelijk personeel, deskundig advies, monteurs vaardig en vriendelijk. Snelle service.

Vastgoedbeheer Purmerend

Geweldige service en altijd meedenkend !

G. Speijers

Snel gereageerd op mail en prima uitleg, volgende dag wasmachine al geleverd en keurig geplaatst

Jaimy

Heel fijn geholpen! Eerst bij advies voor onderdeel en hoe ik zelf zou kunnen oplossen. Toen dat niet lukte kon de monteur snel langskomen en heeft hij het probleem snel en kundig verholpen!

E. Koen

Uitstekende service

G.W.H.Kramer

Service zoals gebruikelijk.Top Service

Bert van Lammeren

Voorlichting in de winkel over aanschaf koelkast was uitstekend en de plaatsing thuis eveneens