Robert Franke

Fijne en vlotte service.

particulier

Een storing in de vaatwasmachine was snel en vakkundig verholpen

Nel Warnier

Heel goed te woord gestaan en snelle leveren

sier

Was een reparatie aan onze wasmachine. Goede snelle afspraak en vakbekwame monteur. dank jullie wel.

v.Hulst

Aardige jonge man en leuk dat het de zoon van mijn oude buurvrouw Amber was.

Isabella Maxza

Gewoon een prima service en ervaring.

Lisbeth

Vriendelijk personeel.Alle aandacht wordt gegeven en men neemt de tijd voor uitleg en keuzemogelijkheden.

Zorgcirkel

Hele snelle service en super aardige monteurs, zij hebben ons echt goed geholpen, zijn zelfs nog naar een andere locatie gegaan voor een snoer. Ze zijn weer terug gekomen en hebben de tv werkend... Hele snelle service en super aardige monteurs, zij hebben ons echt goed geholpen, zijn zelfs nog naar een andere locatie gegaan voor een snoer. Ze zijn weer terug gekomen en hebben de tv werkend achter gelaten.
Top jongens!

F.J. Vonk

Aanschaf van de oven ter zake en kundig geholpen. Prettig contact. Inmeten was een prima service.
Vastzetten van de oven in de kopse kant van spaanplaat vereist voorboren met een kleine maat boor. Hierdoor splijt het spaanplaat niet. Is niet gebeurd. Resultaat is nu onzeker.
Verder keurig afgeleverd, gemonteerd en uitgelegd. Verpakking meegenomen.