Erik Heuts

Top service

P.G.A. Franssen

De gemaakte afspraak op 27/3 voor het opmeten van een nieuwe inbouw koeler op 28/3 is nagekomen. De door de medewerker op 28/3 gedane mededeling dat ik die dag nog bericht ontvang over het verdere... De gemaakte afspraak op 27/3 voor het opmeten van een nieuwe inbouw koeler op 28/3 is nagekomen. De door de medewerker op 28/3 gedane mededeling dat ik die dag nog bericht ontvang over het verdere verloop van de aankoop en de vervanging heb ii niet ontvangen.

Lemmerling

Defecte vaatwasser prima gerepareerd

Cox van Laar

We waren zeer tevreden over de deskundige en snelle afhandeling van uw bedrijf. Een compliment voor Emiel Claessen, welke ons geheel telefonisch met ondersteuning van wat foto's aan een nieuwe... We waren zeer tevreden over de deskundige en snelle afhandeling van uw bedrijf. Een compliment voor Emiel Claessen, welke ons geheel telefonisch met ondersteuning van wat foto's aan een nieuwe koelkast geholpen heeft. Afspraken werden 100% nagekomen.

Magda Sanders

Een ontzettend goede service..

a kicken

Zeer aardige en klantvriendelijke monteur

Aimee

Goede service en snel geholpen

frits

Mooi op tijd en een eerlijk advies: niet kopen: GEWELDIG. Jammer dat de aankoop van een inductieplaat niet doorgaat maar ik begrijp het wel

Gotwalt-Boekern

Denken met je mee

Ad Wangko

Conform afspraak tijdig en correct afgeleverd en geïnstalleerd door een vakkundige monteur.