Dhr. J.E.G. Hensen Mevr.E.T.M. de Graaf

De snelle, vriendelijke service in 1 dag. Eerdere aankoop in 2 dagen tijd geleverd.

Ogg

Snelle vakkundige reparatie. Vriendelijke en correcte bejegening.

Spronken

Vriendelijke monteur

Boon

De service is goed en het contact met de administratie is goed. Jammer dat de afwasmachine niet geplaatst kon worden. Er moet een timmerman aan te pas komen, want de machine staat midden in de... De service is goed en het contact met de administratie is goed. Jammer dat de afwasmachine niet geplaatst kon worden. Er moet een timmerman aan te pas komen, want de machine staat midden in de keuken en enorm in de weg. Hulp??

Wolf-Frieseman

Snelle reactie op reparatieverzoek. Vakbekwame monteurs die oorzaak snel vaststelden en reparatie kundig uitvoerden.

Geraedts Witgoed Specialist in Herkenbosch

Prima service , nieuwe vaatwasser netjes afgeleverd door Geraedts Witgoed Specialist uit Herkenbosch, door monteur Rick.
Uiterst tevreden, een aanrader voor iedereen !!!
Fam Gijsberts

Suzanna van der Voort

Ik heb mijn combi koel/vrieskast bij Elektro Weerts - De Leim 3, 6227 CT Maastricht - gekocht en ben uiterst tevreden over de aandacht, het uitzoeken en geduldige hulp, het logisch meedenken en de... Ik heb mijn combi koel/vrieskast bij Elektro Weerts - De Leim 3, 6227 CT Maastricht - gekocht en ben uiterst tevreden over de aandacht, het uitzoeken en geduldige hulp, het logisch meedenken en de informatie door Will Notermans. Het was ook zeer slim om een combikoel/vrieskast werkend in de winkel te hebben, zodat ik duidelijk het verschil kon voelen tussen geïntegreerde handgrepen over de gehele lengte in vergelijk met de mij bekende handgrepen met openingsmechanisme die Liebherr in zijn assortiment aanbiedt. Natuurlijk was ik voorbereid met eigen informatie over mijn voorkeuren, maar het is altijd een pré als iemand met je meedenkt en meekijkt.
- Mijn complimenten voor de klantenservice Kim en voor Jeroen die de leveringsdatum met mij communiceerde.
- Ook mijn oprechte complimenten en GROTE dank voor de 2 bezorgers die mijn joekel van een combikoel/vrieskast ongeschonden geplaatst hebben en eventuele barrieres hebben gedemonteerd en weer gemonteerd hebben zonder gemopper. Een grote pluim voor deze 2 stoere sympathieke mannen!
Ik zal zeer zeker nog een bezoekje brengen aan deze zaak mocht ik weer wat nodig hebben, want het is gewoon heel fijn om deze deskundige hulp te krijgen bij nieuwe aanschaf van kostbare apparaten.
Ik kan deze winkel van harte aanbevelen!

Joep Peters

Doen wat ze beloven

Ingrid Gerritsen

Altijd al bij Electro Weerts volledige tevredenheid!