de laatste maanden hebben we verschillende apparaten gekocht en waren zeer tevreden,
de Service was uitstekend alleen de keus in de koffie apparaten waar mijn belangstelling naar uit ging was miniem.

Goede en betrouwbare service. Kopen hier al jaren.

Erica ruijters

Mijn aankoop is prima afgeleverd, keurig aangesloten en zoals verwacht, 100% tevreden zoals altijd bij Weerts. Ik koop al mijn electrische artikelen hier omdat ik weet dat de service TOP is

Jan Gubbels

Klantvriendelijk en goede duidelijke info.
Fijne overzichtelijke winkel met veel assortiment .
Goede service.

Van Lammeren

Al jaren klant en altijd topservice

Duidelijke uitleg.

Snelle service

Frans Van Vliet

De firma komt afspraken stipt na en gaat pas na bezorging en installatie als alles functioneert. Oude apparatuur en verpakkingsmaterialen worden afgevoerd.

Goede prijs-kwaliteit verhouding; deskundig personeel; eerlijke/betrouwbare adviezen; afspraken worden nagekomen; thuis installatie van apparaten super, inclusief afronding door afvoeren van... Goede prijs-kwaliteit verhouding; deskundig personeel; eerlijke/betrouwbare adviezen; afspraken worden nagekomen; thuis installatie van apparaten super, inclusief afronding door afvoeren van verpakkingsmateriaal.

Tilla Notten

Al jarenlang een vaste tevreden klant.