Fam. Heemskerk

Fijn geholpen bij het uitzoeken van onze wasautomaat. En de andere dag al geleverd! Super!

Klussenbedrijf Hov

Top winkel! Hebben ons goed geholpen met het vinden van een koffiezetapparaat. Vriendelijke jongeman is deze nog dezelfde dag kom installeren. Top service!

Jan van Ingen

Zijn nog maar weinig bedrijven waar het motto, een man een man, een woord een woord, geld. Wijntjes s-Gravendeel is hier nog een van. Communiceert goed en neen is ook een antwoord.

Patrick

Wat fijn dat dit soort zaken nog bestaan. Goed advies over het vervangen van een kapotte vaatwasser. Eerst vrijblijvend en gratis komen inmeten op korte termijn. En binnen 2 dagen mogelijk om de... Wat fijn dat dit soort zaken nog bestaan. Goed advies over het vervangen van een kapotte vaatwasser. Eerst vrijblijvend en gratis komen inmeten op korte termijn. En binnen 2 dagen mogelijk om de vaatwasser te leveren én monteren. Allemaal keurig en snel verlopen. En dat voor een zeer concurrerende prijs. Wat wil je nog meer?

Jan Schuuring

Het plaatsen van de Quooker was helemaal super. Duidelijke uitleg over de werking, en ook nog een klein ander probleempje opgelost. Echt top!!

Draat-Allard

Vriendelijk. Snelle hulp. Vakkundig

E. Mol

Zowel in de winkel als bij het plaatsen was het allemaal super. Niet te moeilijk doen en goed advies. Top!

Arjon besseling

Zeer goede service en goede en duidelijk afspraak netjes en vriendelijk personeel als ik nog eens iets koop of bestel doe ik het zeker bij jullie

P.w gardenier

Hele goede ervaring .