Pim Schijf

Goede service, nette aflevering!

L.van Dijk

Uitstekende, deskundige en vriendelijke service. Alles keurig verzorgd en netjes na installatie achtergelaten

Hoekman

In de winkel werden we goed en vriendelijk geholpen. Het afleveren kon snel plaats vinden. De kosten van de monteur die de week ervoor was geweest kon netjes verrekend worden.

Marcel van Barneveld

Staan altijd klaar voor je

Brian van Varsseveld

Vervangen van het kapotte onderdeel, goed.
Het feit dat ik zelf een paar keer heb moeten bellen om e.e.a. geregeld te krijgen, erg slecht!
Bij het laatste telefoontje stond ik op het punt...
Vervangen van het kapotte onderdeel, goed.
Bij het laatste telefoontje stond ik op het punt de reparatie te annuleren. Gelukkig bleek toen dat het bewuste onderdeel inmiddels binnen was en dat de reparatie de volgende dag kon worden uitgevoerd waardoor ik van gedachten veranderde.

J.I. Van Waning

Bijzonder tevreden over de service. De Miele stofzuiger is efficiënt in gebruik.

Donald de Jong

Goed verkoopadvies en goede service

HSR Hydraulics B.V.

Zeer vriendelijk en klantgericht

Wijnolst

Perfecte service en goed advies

Particulier

Wij zijn heel erg tevreden , vakmensen die weten waar ze mee bezig zijn . Inbouw koelkast laten plaatsen
De heren gingen pas weg tot alles perfect was gemonteerd en afgesteld
Twijfel...
De heren gingen pas weg tot alles perfect was gemonteerd en afgesteld
Twijfel niet om wijntje te contacteren mocht het nodig zijn
Uiterst correct en snel