Bert en Els Lakerveld

Voor ons een winkel met vaste waarde, altijd een goed advies uitstekende service. Je wordt als klant altijd herkend ook al ben je even niet meer geweest. Nu net een warmtepompdroger gekocht en aan... Voor ons een winkel met vaste waarde, altijd een goed advies uitstekende service. Je wordt als klant altijd herkend ook al ben je even niet meer geweest. Nu net een warmtepompdroger gekocht en aan Ton gevraagd wat wij in onze situatie zouden moeten kopen. Het advies is altijd helder, niet gestuurd naar het bekendste merk of hoogste prijs. Dit eerlijke advies is voor ons heel belangrijk en hij heeft ons nog nooit teleurgesteld. Zijn zoon Ralph treedt nu in de voetsporen van zijn vader met dezelfde intentie. De service door André is altijd top.

Komen afspraken na en zeer vriendelijk personeel!

Kantine-Iduna

Ook de tv is helemaal waar we naar op zoek waren. Ralph wist precies wat ik wou. topgozer zeg!

jesse vd sluijs

Super snelle levering, top apparaat bijpassend bij onze wasmachine. Ralph is echt top

Apparaat was niet voorradig maar we werden prima op de hoogte gehouden.
Werd later thuis bezorgd na afspraak per telefoon.
Meer dan prima service en we bevelen deze zaak zeker aan.

Broekhuizen

Wij werden zeer goed geholpen, en het is allemaal heel goed geïnstalleerd. Dit bedrijf zouden wij zeker aanbevelen aan anderen.

Jacqueline

Op zoek naar nieuwe wasmachine, ik dacht gelijk hier in het dorp altijd goed advies. Goed geholpen, wasmachine uitgezocht. Wasmachine snel binnen, bezorgd, aangesloten, prima uitleg gehad hoe het... Op zoek naar nieuwe wasmachine, ik dacht gelijk hier in het dorp altijd goed advies. Goed geholpen, wasmachine uitgezocht. Wasmachine snel binnen, bezorgd, aangesloten, prima uitleg gehad hoe het allemaal werkt, ook verteld van de kortingsactie van Samsung. Ook nog even mijn wasdroger weer teruggezet en aangesloten. Ben super blij met deze service, zou iedereen aanraden om daar heen te gaan.☺️

Prima service, 'Nee, kan niet' lijkt bij deze firma niet te bestaan.

Sonja Steenbeek-Waasdorp

Ik ken de winkel en het personeel al jaren. Top jongens met heel veel ervaring. Fijne winkel met een groot assortiment, maar door het advies dat je krijgt, maak je de juiste keuze. Wij kopen er ook... Ik ken de winkel en het personeel al jaren. Top jongens met heel veel ervaring. Fijne winkel met een groot assortiment, maar door het advies dat je krijgt, maak je de juiste keuze. Wij kopen er ook graag ivm de goede service. Je word altijd snel en super goed geholpen. Vandaag een nieuwe wasmachine gekocht. Misschien niet het leukste, maar toch weer heel erg blij mee. Een hele mooie en heel goed uitgelegd wat het verschil was met de andere. Dus gekozen voor 1 waar we weer jaren mee vooruit kunnen. Dus voor ons winkel Nr 1!

Marius Van Wakeren

Ruim 40 jaar meer gast dan alleen klant in de 'onze' winkel van Electroworld Radio Elektron. Altijd een goede en snelle en vooral een betrouwbare service, dat is Electroworld Radio Elektron.