Petra Hol

Goede service, fijne mensen,. Top bedrijf

Zeer vriendelijk personeel. En een heel goede uitleg. Komen afspraken na en een snelle levering. Het apparaat wordt netjes op zijn plek gezet en aangesloten.

Theo Sprong

Prima advies, perfecte en snelle service!

Jolanda

Vandaag zijn mijn vaatwasser en inductie kookplaat geleverd en geinstalleerd die ik bij Witgoedspecialist Leerdam heb gekocht. Het persoonlijk advies van Lester en de vakkundige installatie door... Vandaag zijn mijn vaatwasser en inductie kookplaat geleverd en geinstalleerd die ik bij Witgoedspecialist Leerdam heb gekocht. Het persoonlijk advies van Lester en de vakkundige installatie door Bert maakt dat ik nu al voor de 3e keer apparatuur heb besteld bij dit bedrijf!

Prima service

Klantvriendelijk goed advies

Marjan

Bij de Witgoed Specialist Leerdam neemt men altijd tijd om je goed te adviseren over je eventuele aankoop. Onder het genot van een kopje koffie nog even wat extra uitleg ook geen probleem. Op de... Bij de Witgoed Specialist Leerdam neemt men altijd tijd om je goed te adviseren over je eventuele aankoop. Onder het genot van een kopje koffie nog even wat extra uitleg ook geen probleem. Op de afgesproken plaats is de droogtrommel keurig afgeleverd en geinstalleerd. En heb je daarna nog vragen dan ben je altijd welkom in de winkel voor nog meer advies.

Annet Aldus

Goed advies en snelle levering en installatie. Aanrader!

Fijn advies, gericht op onze situatie