Wim Riksen

Reeds jaren tevreden klant bij deze Witgoed specialist. Verkoper(s) met kennis en ervaring, geeft duidelijke en eerlijke adviezen en luistert naar de klant. Weet op kritische vragen goed onderbouwde... Reeds jaren tevreden klant bij deze Witgoed specialist. Verkoper(s) met kennis en ervaring, geeft duidelijke en eerlijke adviezen en luistert naar de klant. Weet op kritische vragen goed onderbouwde antwoorden te geven. Onze aangekochte vaatwasser wordt professioneel ingebouwd binnen acceptabele tijd. Deze winkel een aanrader voor uw aankopen.

Aannemingsbedrijf Kolenberg

In deze winkel ben je nog echt de klant waar naar geluisterd word, en waar jou wensen voorop staan

Nathalie

Wij waren opzoek naar een aparte afmeting van een afzuigkap , deze was voor ons zelf lastig te vinden. Deze toppers hadden dit zo opgezocht en ook nog voor een nette prijs !

Pieter Kranendonk

Wij kennen deze witgoedspecialist heel lang.
Onze ervaringen zijn zeer positief.
Wij kennen deze witgoedspecialist heel lang.
Onze ervaringen zijn zeer positief.
Bij vervanging van huishoudelijke apparatuur ( in ons geval gaskookplaat, wasmachine, vaatwasser en koelkast)
wordt telkens meegedacht en binnen het beschikbare budget geadviseerd.
Levering, installatie en nazorg verlopen soepel conform gemaakte afspraken.
Pieter en Marianne Kranendonk, Leerdam

Er zat een beugel van een BH in de trommel. Dit maakte een enorme kabaal en heb toen gebeld om dit op te lossen.
Ben snel geholpen en de service was top!

Annemieke Schouwenaars

Goede uitleg en snelle levering

Denken mee,ze zijn betaalbaar en altijd vriendelijk.Top service!

NL cases & interior

Zoals altijd perfect geregeld.

Eline

Ik ben in de vestiging in Leerdam geweest voor een wasmachine en droger. De medewerker daar attendeerde mij op de acties die er waren en kon mij duidelijk vertellen welk merk het meest geschikt is... Ik ben in de vestiging in Leerdam geweest voor een wasmachine en droger. De medewerker daar attendeerde mij op de acties die er waren en kon mij duidelijk vertellen welk merk het meest geschikt is voor mij. Naast het deskundige advies, was de medewerker ook erg vriendelijk en behulpzaam.