B

Prima deskundig advies en snelle service

Je krijgt waar voor je geld: goede service, duidelijke uitleg, snelle levering, oude apparaat afvoeren en nieuwe erin.

Wij zijn keurig geholpen in de winkel en kregen een zeer uitgebreide uitleg over de producten .

R halm

Perfecte service telt bij ons meer mee dan de aanschafprijs

Visser

Goede en snelle service

Anton

Een heerlijke en eerlijke zaak, je wordt er goede en snel geholpen en geadviseerd.
De razendsnelle afleverservice op zaterdagmorgen was de kers op de taart, TOP!
De was al de tweede...
De razendsnelle afleverservice op zaterdagmorgen was de kers op de taart, TOP!
De was al de tweede keer dat zij ons probleem met een brede lach opgelast hebben.
Van mij krijgt deze zaak een verdiende 10 met een griffel!

Heel fijn om persoonlijk geholpen te worden dat is toch wel fijner dan via internet!!
Ook het brengen van de wasmachine was snel en goed geregeld!!

marius hendriks

Prima info m.b.t. wat we wilden kopen ( inbouwvaatwasser ) op de afgesproken tijd aanwezig en Bert Doek heeft alles zeer netjes vervangen ( oude eruit de nieuwe erin ) goeie uitleg en vakkundig... Prima info m.b.t. wat we wilden kopen ( inbouwvaatwasser ) op de afgesproken tijd aanwezig en Bert Doek heeft alles zeer netjes vervangen ( oude eruit de nieuwe erin ) goeie uitleg en vakkundig advies, zeer tevreden.

Goed advies, vriendelijk personeel en kennis van zaken. Daarnaast snelle levering of reparatie, als het kan zelfs nog dezelfde dag, kortom TOP!

Ellen

Zeer prettig en deskundig geholpen. Ik vertrouw op het advies van deze witgoedspecialist.