Fam de Jong

Altijd goed advies en zeer snelle service ,vaatwasser kapot binnen 2 uur was er al een monteur ,super

van der leeden

Goed geholpen in de winkel, veel kennis.
even geen antwoord op een vraag of probleem direct contact met fabriek gehad.

J.L Hak

Wij hebben al verschillende apparatuur gekocht bij deze winkel je wordt super goed geholpen. En de monteur komt het keurig netjes plaatsen. En de service is TOP.

Kleppe Beheer B.V.

Als je vriendelijk, deskundig en service-gericht geholpen wilt worden, dan is er maar EEN adres voor Witgoed en andere huishoudelijke apparaten in Leerdam!

Goed advies uitleg machines prijs vergelijk

We werden goed geholpen bij het maken van een keuze voor een wasmachine. Alles werd keurig uitgelegd en gedemonstreerd.

Margreet

Er is goed meegedacht met mijn wensen. Uitstekende service

Henk Vroege

Ik ben al 40 jaar klant bij Peter van Opijnen en word altijd correct geholpen, altijd klantvriendelijk en ook bij een storing word het zo snel mogelijk opgelost .

Goede voorlichting en er werd meegedacht. Wij gingen heel tevreden naar huis met onze aankopen die ook nog
helemaal naar onze auto werd gebracht omdat we niet voor de deur konden komen op zaterdagmiddag.

Jan en Dia van Ballegoyen

Wij hadden een Samsung wasmachine die niet bij deze zaak was gekocht, en die veel problemen gaf. Zonder enige verplichting hebben ze ervoor gezorgd dat wij een x bedrag voor onze wasmachine terug... Wij hadden een Samsung wasmachine die niet bij deze zaak was gekocht, en die veel problemen gaf. Zonder enige verplichting hebben ze ervoor gezorgd dat wij een x bedrag voor onze wasmachine terug kregen en zodoende een andere terug konden kopen.
TOP service!!!!!