Bosveld

Alles prima geregeld..van begin tot het eind.. zeker voor herhaling vatbaar!

Wouter Marchal

Ik kwam in eerste instantie bij jullie uit omdat mijn vaatwasser het niet meer deed. Uiteindelijk bleek het niet meer rendabel te zijn om de oude vaatwasser te repareren dus ben ik langs gekomen om... Ik kwam in eerste instantie bij jullie uit omdat mijn vaatwasser het niet meer deed. Uiteindelijk bleek het niet meer rendabel te zijn om de oude vaatwasser te repareren dus ben ik langs gekomen om te kijken naar een vervangende vaatwasser. Het aanbod is vrij beperkt en het advies duidelijk, ik ben er nog wat wijzer van geworden ook! Uiteindelijk heb ik een vaatwasser aangeschaft die niet op voorraad was. De levering verliep prima, de installatie helaas niet omdat het gat voor de aquastop te klein was. Dat kon ik diezelfde avond nog oplossen en de vaatwasser doet het prima.

J.den Besten

Tot dusver zeer tevreden

Jochem

Het personeel denkt goed mee met het zoeken voor een product

Na een vriendelijke ontvangst werd ik vakkundig geholpen. Een accessoire was niet verkrijgbaar, maar
deze hebben we ter plaatse opgezocht op de website. Het aangekochte artikel werd een uur later bezorgd,
omdat het net te groot was om dit op de fiets te vervoeren. Kortom, top geregeld!

T.A. van Tol

Heel behulpzaam en ook het aanbieden van hulp als je er zelf niet uit zo kunnen komen.
Gewoon een hele leuke winkel en goed personeel.
Toppie

Albert de Vries

Uitstekende service en advies; supersnelle levering en zeer correcte medewerkers bij de installatie. TOP !

Nienke van der Wee

Fantastische winkel
Zeer goed geholpen.
En super fijn dat het zo snel bezorgd werd!

Danny van Leeuwen

Duidelijke uitleg, geweldig goede service, om 10 uur een wasdroger besteld, om 12 uur dezelfde dag geleverd!

Goede service. Vriendelijk personeel