Familie wouters / Koffiehuis de Valk

Top

Jan

Ondanks corona toch de service die je verwacht . Artikel besteld en volgende dag geleverd!

verdoes

Prima ervaring

L

Top bedrijf. Ik had een produkt online besteld met een leveringstijd op de site van 2-3 werkdagen. Ik werd de volgende dag netjes door Elektro world peursum werd gebeld over dat ze niet zeker wisten... Top bedrijf. Ik had een produkt online besteld met een leveringstijd op de site van 2-3 werkdagen. Ik werd de volgende dag netjes door Elektro world peursum werd gebeld over dat ze niet zeker wisten of ze aan de verwachte levertijd konden voldoen die de site aangaf. Hierdoor kan je nog beslissen of je het elders wil bestellen of het bij hun laat. Door de service en telefonisch contact besloten om het zo te laten en het werd keurig op dat 3 bezorgd.

Heemskerk

Goede service. Alles wordt duidelijk en heel geduldig uitgelegd. Vriendelijk personeel.

XXXXXXX

Ze doen hun best om je tevreden te stellen en dat is mooi

steketee

Een goed bedrijf wij zijn tevreden!

Kees van der Meij

Goede uitleg gekregen in de zaak over televisies. Na keuze afspraak gemaakt over bezorging en installatie. Een dag voor bezorging nog gebeld over voorkeurtijd en dit werd ook keurig nagekomen. Al... Goede uitleg gekregen in de zaak over televisies. Na keuze afspraak gemaakt over bezorging en installatie. Een dag voor bezorging nog gebeld over voorkeurtijd en dit werd ook keurig nagekomen. Al met al een positief gevoel.