Dick

Super Aardige mensen goed advies

Goede service, vakkundig personeel

Souverijn

Ze doen wat ze beloven

Kreeg perfect antwoorden en ondersteuning m.b.t. het koppelen van app op telefoon met tv i.v.m. nieuw programma.

Komen op tijd lans als je problemen heb of als je ergens niet uit komt

Jan de bruin

We zijn eerst naar de winkel gegaan om ons te laten informeren over het artikel. Daarna ben ik alleen terug gegaan om het te kopen voor mijn vrouw. Helaas was bij deze verkoper, die ik nu had, de... We zijn eerst naar de winkel gegaan om ons te laten informeren over het artikel. Daarna ben ik alleen terug gegaan om het te kopen voor mijn vrouw. Helaas was bij deze verkoper, die ik nu had, de extra hulpstukken voor de stofzuiger ( van bijna 700 euro) er niet meer gratis bij. Nu moest ik deze er nog eens bijkopen....... niet gedaan natuurlijk, maar mijn vrouw was hier best wel ontdaan over. Ik persoonlijk vindt het jammer dat ik speciaal deze dingen in ons dorp wil blijven kopen om zo de winkels te steunen in ons dorp. Op deze manier kan ik het net zo goed ergens gaan bestellen in de toekomst.

Gerrit

Klantvriendelijk en servicegericht. Werd niet gelijk geprobeerd om je iets te kopen maar juist gekeken of het te repareren viel. Top bedrijf

A hazenoot

Koop ik altijd diversen spullen

van der Plas

Vriendelijk en vlotte levering

Ouwehand

Geen groot assortiment maar kwalitatief hoogwaardige producten