Yvonne

Denken met je mee, super fijn!

Loman

Zeer vakkundig geholpen en goede uitleg.
Alle medewerkers zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Hartelijk bedankt allemaal.

Vriendelijk personeel, kennis van zaken, nemen de tijd om iets te vertellen.

Jan Ouwehand

Gewoon goed geholpen

Hele goede service en ook de fijne contacten in de winkel en ook het personeel super bedankt
Klaas Ada Vink

Bij aanschaf van 2 apparaten kregen we de bezorging en installatie erbij.
Tijdens de installatie dachten de monteurs geweldig met ons mee, en hebben ze de oude (inbouw) apparatuur meegenomen....
Bij aanschaf van 2 apparaten kregen we de bezorging en installatie erbij.

Echt een aanrader deze zaak!

P.A. Hoek

Snelle levering, s'avonds ging wasmachine kapot vlak voordat wij op vakantie gingen, nieuwe besteld en de volgende ochtend al geleverd,

Goed en snel geholpen .

Hans Rasenberg

Ondanks een kleine aankoop, een zeer goed advies + direct in de winkel het installeren getoond en apparaat ingesteld. Zeer goede uitleg over artikel dat wij overwegen binnenkort aan te schaffen.... Ondanks een kleine aankoop, een zeer goed advies + direct in de winkel het installeren getoond en apparaat ingesteld. Zeer goede uitleg over artikel dat wij overwegen binnenkort aan te schaffen. Tevens directe aanwijzingen over nu al aan te leggen elektriciteit- systeem in onze nieuwe woning. Dit maakt voor mij het plaatje compleet. Winkel in mijn directe woonomgeving, zeer goed advies, artikel wordt plug en play meegegeven, nemen de tijd voor je. Dat is mij enkele euro's meer betalen dubbel en dwars waard. Goede winkel, vriendelijk en bekwaam personeel.

Dirk van der Plas

Meteen het goede product. Alle 'rommel' staat er gewoon niet, dus geen keuzestress.