Goed geholpen en vlot

C r j van Duijn

Heb hier al meer dingen aangeschaft naar tevredenheid. Alleen vreemd dat er eerst €45 servicekosten berekend wordt, terwijl op de site €29.95 aangegeven wordt. Na telefonisch contact, wel opglost.... Heb hier al meer dingen aangeschaft naar tevredenheid. Alleen vreemd dat er eerst €45 servicekosten berekend wordt, terwijl op de site €29.95 aangegeven wordt. Na telefonisch contact, wel opglost. Toch een naar gevoel bij. Daarom ook geen 5 sterren gegeven.

Albert van der Meij

Uitstekend bedrijf. Fijn gevoel om een vaste plek te hebben voor belangrijke apparatuur in huis....

De mooij

Zeer tevreden

Bij aankoop van een product goede uitleg!
Bij bezorging en na installering, “als er vragen zijn kunt u ons altijd bellen!!
De geweldige service die altijd “voorradig” is!!

A.van Weeghel

Goed advies en klantvriendelijk

Will Nagel

Het betrof hier een reparatie aan de magnetronoven.
Na een goede eerste telefonische kennismaking met medewerkster in Katwijk kwam de heer Olierook probleem bekijken.
Spiegeltje bleek...
Het betrof hier een reparatie aan de magnetronoven.
Spiegeltje bleek defect naar zijn oordeel. Werd direct besteld. Na snelle levering bleek tijdens 2e bezoek helaas verkeerde artikelnummer te zijn geleverd .............. ''komt meer voor tegenwoordig/wij dragen zorg voor wederom snelle levering'' was zijn uitspraak. Week later bleek uiteindelijk goede artikel te zijn geleverd en snel/vakkundig door M. Olierook gemonteerd tot volle tevredenheid !!

Snel en deskundig

heemskerk

Ik ben al heel lang klant van Electro World en ben tevreden met de informatie die ik krijg en uiteraard met mijn aankoop

Pitch

Zeer vriendelijk en vakkundige hulp van Viktor en Rob. 2 toppers!