Reparatie afwasmachine; afspraak en reparatie is vlot verlopen.

Van der Plas

Hoewel de wasmachine elders voor 80 euro goedkoper stond ga ik voor dit soort dingen toch nog voor locale bedrijven.
De 45 euro installatiekosten ook wat aan de hoge kant.

Het stukje persoonlijke aandacht. Het advies door prettig en deskundig personeel. Dat is de reden waarom wij nu al ruim 20 jaar klant zijn bij Electro World Peursum. Onze laatste aankoop een tv &... Het stukje persoonlijke aandacht. Het advies door prettig en deskundig personeel. Dat is de reden waarom wij nu al ruim 20 jaar klant zijn bij Electro World Peursum. Onze laatste aankoop een tv & soundbar zijn netjes en deskundig met duidelijke uitleg bij ons geïnstalleerd. Chapeau.👍

B Cramer

Goede service

Vriendelijk personeel

Gerline van der Boon

Het persoonlijk advies was uitstekend. Er is nog iemand komen kijken om de maten op te nemen om te zien of alles zou passen, dat is toch altijd even afwachten met een klein oud huisje. De bezorging... Het persoonlijk advies was uitstekend. Er is nog iemand komen kijken om de maten op te nemen om te zien of alles zou passen, dat is toch altijd even afwachten met een klein oud huisje. De bezorging en installatie gingen allebei heel vlot.

Hele goed service met de juiste aandacht ! Zeer onder de indruk van de klantgerichtheid, het meedenken en de kwaliteit.

C. van der Plas sr.

Deze mensen weten waarover ze het hebben. Ze smeren je niets aan en luisteren nauwkeurig naar je wensen. Als dit niet kan, zeggen ze je dat eerlijk en denken met je mee voor een alternatief. De... Deze mensen weten waarover ze het hebben. Ze smeren je niets aan en luisteren nauwkeurig naar je wensen. Als dit niet kan, zeggen ze je dat eerlijk en denken met je mee voor een alternatief. De service is ouderwets. Ik voel me een gewaardeerde klant.

Jan Knetsch

Goed en vakkundig geholpen.